• Gratis levering fra 399,-
  • Gratis afhentning og returnering i butik
  • på Trustpilot
Din ønskeliste
  Din kurv (0)

Din indkøbskurv er tom.

Kundeservice

De oftest stillede spørgsmål kan du finde svar på i vores FAQ. Find svarerne her.


I venstre menuen finder du også en masse infomation om NEYE og køb på neye.dk. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, er du mere end velkommen til at sende os en mail. Skriv til kundeservice@neye.dk


 

Julegaver – byttefrist 7. januar 2016 - ER NU OPHØRT

Alle varer købt på neye.dk fra den 30. oktober til og med den 23. december kunne byttes indtil den 7. januar 2016. Læs mere her

 

Landsdækkende bytteservice

Du kan både returnere og bytte dine onlinekøb ganske gratis i alle NEYE butikker landet over. Læs mere om bytteregler i NEYE butikker her.

 

NEYE kundeservice

E-mail: Vi bestræber os på at svare på din mail inden for 2 hverdage.
Skriv til kundeservice@neye.dk

Telefon: mandag til fredag kl. 10:00 – 12:00
Ring til 33 69 28 26

 

NEYE Fonden

For coorporate spørgsmål og henvendelser kan du skrive til kundeservice@neye.dk eller sende et brev til:

NEYE A/S
Klosterstræde 1, 4. sal
DK-1157 København K
NEYE hovednr. 33 69 28 00

 

Presse og PR

Er din henvendelse presserelateret eller hvis du har brug for billeder, priser eller andet, er du meget velkommen til at kontakte os på presse@neye.dk
Venligst krediter NEYE for billedmateriale.

 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Læs mere her