Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Re-Kånken Mini er en specialudgave af Kånken Mini lavet udelukkende af genbrugspolyester fra plastflasker. Den er farvet ved hjælp af SpinDye-teknologi, hvilket mindsker forbruget af vand, energi og kemikalier betragteligt. Den smarte lille rygsæk har samme geniale design som forgængeren, men designet er optimeret, så rygsækken kan genbruges og dermed indgå i et kredsløb, hvilket er ressourcebesparende. Re-Kånken Mini er velegnet til mindre børn, men også til voksne, der ønsker en lille rygsæk. Den er perfekt til ekstra tøj til børnehaven, en madpakke til en udflugt eller som en hverdagstaske til pung, vandflaske eller en snack. Skulderremmene er lange og kan justeres, så de passer til både små og store rygge. De kan fastgøres med en knap, så enderne ikke er i vejen, når de er tilpasset til et barn. Hovedrummet har en stor åbning med lynlås, som gør rygsækken nem at pakke og tømme. Den er forsynet med en indvendig ryglomme med et siddeunderlag, som forhindrer rygsækkens indhold i at genere dig. Der er også to flade sidelommer og en lynlåslomme på forsiden. Rygsækken er forsynet med et broderet logo. Den har også en adressemærkat indvendigt i hovedrummet.
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.