Karen

Toilettaske Karen 2 dele sæt
349,95 kr
Farve:
Sort/med blomster
Levering 1-2 dage -
Fragt fra 0 kr
Dit køb støtter kræftforskning
NEYE-Fonden, som ejer alle NEYE butikker, donerer sit overskud til kræftforskning. Og sådan har det været siden 1977.
Produktbeskrivelse

Toilettaske Karen 2 dele sæt

2-delt kosmetiktaskesæt i natur canvas , økologisk bomuld og med fór af genanvendt plast. kosmetiktasken er fremstillet i økologisk bomuld, som kan maskinvaskes. Sættet består af en makeup pung/organiser som kan bruges til f.eks øresnegle og ladere når du er på farten og den rummelige toilettaske kan passe på alle dine produkter. Begge i canvas, og tasken med Karen label på fronten. Tasken er lavet i økologisk bomuld og indeholder fire indvendige lommer. Foret er ligeledes quiltet, hvilket giver tasken en ekstra beskyttelse mod hårdhændet behandling. To hanke gør at du kan hænge tasken op og samtidig have et super godt overblik. Bliver toilettasken beskidt kan den vaskes i vaskemaskinen ved 30 grader. Tasken er udstoppet i Danmark for at spare på co2 under fragten, en stor synder i vores fælles co2 regnskab. Foret er lavet af plastflasker, der igennem en proces genopstår som en lækker nylon, vi genbruger ca. 5 plast flasker pr. sæt.

  • Mål / 22x11x28
  • Vægt / 0.35
  • Materiale / Økologisk bomuld
Varenummer: 14973115500
Stregkode: 5713982008753
Leverandør varenummer: 10070-11-10070-112
Levering & Returnering

Levering

Leveringstid 1-2 dage

Fri fragt over 499 kr. For medlemmer kun 399 kr.

blobid2.png Click & Collect – Afhent gratis i NEYE butik

 

Kundeservice

Kundeservice

Kan jeg returnere varer købt på webshoppen i en NEYE-butik?

Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.

Hvordan reklamerer jeg over min vare?

I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.

Kan jeg reservere en vare online?

Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.

Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget ved modtagelse?

Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager. 
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.

Hvad gør jeg, hvis varen ikke er på lager i en NEYE-butik nær mig?

Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til en vare?

Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.

Får jeg en mail, så jeg kan se min bestilling?

Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.

Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.

Find nærmeste butik

Indtast dit postnummer og find din nærmeste NEYE-butik

Med NEYE støtter du kræftforskning

Vi siger ikke, at tasker kan redde liv ...men vi arbejder på det

Vi donerer hele vores overskud til kræftforskning
Neye-fondens donationer