Delsey

Kuffert Trunk versoni Shadow 73 CM
2.499 kr
Farve:
Hvid
Levering 1-2 dage -
Fragt 0 kr
Dit køb støtter kræftforskning
NEYE-Fonden, som ejer alle NEYE butikker, donerer sit overskud til kræftforskning. Og sådan har det været siden 1977.
Produktbeskrivelse

Kuffert Trunk versoni Shadow 73 CM

Shadow 5.0 - sikker og superlet. Netop denne model er en såkaldt trunk-version – med andre ord den traditionelle kuffert i version 2.0. Trunk er specifikt udviklet til at imødekomme alle rejseformer – til luft, til vands og til lands. Dens dimensioner kombineret med håndtaget, der er monteret på fronten af kufferten, gør den ideel til bagagerummet i bilen – deraf navnet, den er praktisk i toget og ligeledes velegnet til flyrejser, fordi den er så let og ligetil at håndtere. Shadow 5.0 hårdskals trunk er produceret i genbrugsplast med en anti-rids twill overflade. Den har 4 dobbelte 2-lags bløde spinnerhjul for en fuldstændig gnidningsløs og lydløs kørsel. Den er udstyret med et lækkert ergonomisk håndtag på et elegant multi-positions trolleysystemet og har derudover også et komfortabelt top- og sidehåndtag. I sidehåndtaget er integreret en overvægtsindikator, som slår ud ved 23kg - dvs. den går fra grøn til rød, når du løfter op i kufferten og den vejer mere end 23 kg. Dermed ved du, at du har pakket lidt for meget og risikerer at skulle betale for overvægt i lufthavnen. Vi har monteret Delseys dobbelte sikkerhedslynlås Zip SECURITECH 2 på Shadow 5.0, der er væsentligt stærkere end konventionelle lynlåse og dermed sikrer imod uønsket adgang til kufferten og brud på lynlåsen. Shadow 5.0 er designet som en såkaldt 50/50 konstruktion, som gør at begge rum er lige store. Slut med uligevægten, når du åbner din kuffert - begge sider rummer lige meget. Kufferten har naturligvis TSA-kombinationslås, der er påkrævet ved indrejse til USA. Kufferten er udstyret med en QR-kode, som fører dig til vores hjemmeside, hvor du kan oprette en Delsey-profil og f.eks. registrere dit produkt og dermed ligeledes aktivere din garanti, samt gemme din kode til TSA-låsen. Så har du alt samlet et sted, nemt og praktiskt. Foret er som kufferten produceret i genbrugsmateriale og kan lynes ud og vaskes ved 30°. Det ene rum har en lynlåsaflukket separation med flere separate lynlåslommer samt en skolomme for at kunne organisere din bagage optimalt, og det andet rum er udstyret med stropper, så alt bliver på sin plads. Endelig findes der også et speciel AirTag/Smart Tag lomme. 5 års verdensgaranti.

  • Mål / 42x74,5x35,5
  • Liter / 89,8
  • Vægt / 4,54
  • Materiale / Polycarbonat
Varenummer: 16085612615
Stregkode: 3219110521597
Leverandør varenummer: 00287881827
Levering & Returnering

Levering

Leveringstid 1-2 dage

Fri fragt over 499 kr. For medlemmer kun 399 kr.

blobid2.png Click & Collect – Afhent gratis i NEYE butik

 

Kundeservice

Kundeservice

Kan jeg returnere varer købt på webshoppen i en NEYE-butik?

Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.

Hvordan reklamerer jeg over min vare?

I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.

Kan jeg reservere en vare online?

Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.

Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget ved modtagelse?

Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager. 
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.

Hvad gør jeg, hvis varen ikke er på lager i en NEYE-butik nær mig?

Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til en vare?

Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.

Får jeg en mail, så jeg kan se min bestilling?

Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.

Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.

Find nærmeste butik

Indtast dit postnummer og find din nærmeste NEYE-butik

Med NEYE støtter du kræftforskning

Vi siger ikke, at tasker kan redde liv ...men vi arbejder på det

Vi donerer hele vores overskud til kræftforskning
Neye-fondens donationer