Alle bytte- og returfrister forlænges, så der kan byttes i 3 uger efter genåbning af vores butikker.

Kundeservice

OBS! Vedr. byttefrister

Som følge af de seneste Covid-19 restriktioner, vil alle NEYE butikker være lukket til og med 7. februar 2021.

Alle bytte- og returfrister forlænges, så der kan byttes og returneres i 3 uger efter butikkernes genåbning. Ved genåbning 8. februar vil fristen således være forlænget til den 1. marts 2021.


NEYE Kundeservice

E-mail: kundeservice@neye.dk

Har du spørgsmål vedrørende webshoppen eller NEYE generelt, kan du sende en mail til kundeservice@neye.dk. I åbningstiden besvarer vi din mail i løbet af 1-2 timer.

Du er også meget velkommen til at ringe til Kundeservice på telefon: 33 69 28 26.

Telefonen er åben: mandag-torsdag 9.30-15.30 og fredag 9.30-15.00

Kundeservicetelefonen er lukket alle hverdage fra kl. 12.30 til 13.00
Kundeservice holder lukket weekender, danske helligdage samt Grundlovsdag.

Du kan også chatte med os ved at trykke på den blå chat boks, nederst højre hjørne.


Oftest stillede spørgsmål
Få svarerne på de mest stillede spørgsmål


Hvem er NEYE Butikker Job i NEYE Klub NEYE PR & Presse Kundeservice Covid-19 Kontaktoplysninger Handelsbetingelser Webordrer Betaling Levering Bytteservice og returnering Reklamation Viabill Køb med GLN/EAN nummer Tax Free køb/Momsrefusion Persondatapolitik Samfundsansvar Cookies Gavekort/tilgodebevis Konkurrenceregler