Kundeservice

NEYE Kundeservice

E-mail: kundeservice@neye.dk

Har du spørgsmål vedrørende webshoppen eller NEYE generelt, kan du sende en mail til kundeservice@neye.dk. Vi besvarer din mail hurtigst muligt.

Du er også meget velkommen til at ringe til Kundeservice på telefon: 33 69 28 26.

Telefonen er åben: mandag-torsdag 9.30-15.30 og fredag 9.30-15.00


Black Friday – Værd at vide

  • Vær forberedt på længere leveringstid, op til 5 dage. Bemærk at travlhed hos PostNord og GLS også kan forlænge leveringstiden.
  • Bemærk at det ikke er muligt at ændre i din ordre, selv om den ikke er afsendt. Dette skyldes den ekstra travlhed i forbindelse med Black Friday dagene.
  • Det er heller ikke muligt at annullere ordren. Du kan i stedet bruge din udvidede returret, som løber helt til den 23. januar 2023. Det er nemt at bytte og returnere i vores butikker, husk blot din kvittering for købet.

Kundeservicetelefonen er lukket alle hverdage fra kl. 12.30 til 13.00
Kundeservice holder lukket weekender, danske helligdage samt Grundlovsdag.


Oftest stillede spørgsmål
Få svarerne på de mest stillede spørgsmål


Hvem er NEYE Butikker Job i NEYE Klub NEYE PR & Presse Kundeservice Kontaktoplysninger Handelsbetingelser Webordrer Betaling Levering Bytteservice og returnering Reklamation Viabill Køb med GLN/EAN nummer Tax Free køb/Momsrefusion Persondatapolitik Samfundsansvar Hvad er GRS Certificering? Cookies Gavekort/tilgodebevis Konkurrenceregler