SALE - spar op til 50%

Levering

Leveringsmuligheder

Bemærk! I forbindelse med Tour de France kan vores transportører have udfordringer med at leverer pakker, hvor der er afspærringer. Pakker bliver leveret hurtigst muligt, men der kan forekomme forsinkelser, også på sammedags/aftenleveringer.

Levering ved køb over 399 kr. er gratis til pakkeshops / udleveringssteder.
Levering ved køb over 199 kr. er gratis til NEYE butik.

  • Levering til NEYE butik*: 19 kr. ved køb under 199 kr.
  • GLS pakkeshop: 29 kr.
  • PostNord udleveringssted: 29 kr.
  • PostNord erhvervslevering 29 kr.
  • PostNord levering til adresse med omdeling: 49 kr. ved køb under 399 kr. / 19 kr. ved køb over 399 kr.
  • Burd Delivery Aftenlevering til hjemmeadresse**: 49 kr. ved køb under 399 kr. / 19 kr. ved køb over 399 kr.

*Varer bestilt til levering i butik, sendes fra vores centrallager til butikken. Det betyder, at der er 1-2 hverdages levering, medmindre butikken kan håndtere ordren som en Click & Collect. Det vil sige, hvis hele din ordre er på lager i butikken (er markeret som grøn i checkout) er der fri fragt. Bemærk at din ordre kun er reserveret til dig i 7 dage, efter den er accepteret som en Click & Collect.

**Ved bestilling inden kl. 15.30 (kun hverdage) tilbyder vi aftenlevering samme dag. Bemærk at aftenlevering kun tilbydes i udvalgte postnumre på Sjælland (1001-4681), og kan derfor kun vælges som leveringsmetode ved bestilling, hvis du bor i et af de respektive postnumre. Pakken leveres mellem kl. 18.00 og 22.00. Ved aftenlevering er det vigtigt, at du taster korrekt mobilnummer, da du modtager en SMS med tracking af pakken fra Burd. Her vil du kunne se, hvor Burd Delivery buddet er, og hvornår buddet forventer at være hos dig. Du kan kontakte buddet, der er på vej, direkte via telefon eller SMS og f.eks. aftale at pakken må stilles udenfor/afleveres hos nabo osv., hvis du ikke er hjemme.
Ved bestilling efter kl. 15.30 (med aftenlevering) leveres pakken den følgende hverdagsaften.

BEMÆRK: NEYE leverer ikke fragtfrit til adresser i udlandet

Leveringstid
Vi pakker altid din ordre hurtigst muligt.

Du vil altid kunne følge din pakke via det track&trace-link, du modtager i forbindelse med bekræftelsen af din ordre. Hvis du har bestilt med afhentning i butik, får du også en SMS, når din pakke ligger klar til afhentning i butikken.

Du bedes medbringe din ordrebekræftelse i udprintet form eller på mobilen, når du afhenter din vare i butikken.

Forsinkelser
Hvis dine varer, mod al forventning, skulle blive forsinket på grund af forsinkelser hos GLS eller PostNord, eller deres underleverandører, kan NEYE ikke drages til ansvar herfor. Vi gør dog naturligvis alt, hvad vi kan for at få varen frem til dig i tide.

Alle varer du bestiller på neye.dk sendes som pakkepost med GLS eller PostNord og er fuldt forsikret under forsendelsen. Du får oplyst et track&trace-link på en e-mail i forbindelse med bekræftelsen af din ordre. Via dette link kan du følge din vare fra afsendelse, til den ankommer til leveringsstedet.
En forsendelse kan normalt trackes 12 timer efter, at trackingnummeret er modtaget. Du kan også kontakte NEYE's Kundeservice på kundeservice@neye.dk, hvis du har spørgsmål vedrørende levering.


Handelsbetingelser for køb på neye.dk


Hvem er NEYE Butikker Job i NEYE Klub NEYE PR & Presse Kundeservice Kontaktoplysninger Handelsbetingelser Webordrer Betaling Levering Bytteservice og returnering Reklamation Viabill Køb med GLN/EAN nummer Tax Free køb/Momsrefusion Persondatapolitik Samfundsansvar Hvad er GRS Certificering? Cookies Gavekort/tilgodebevis Konkurrenceregler