Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
EPIC Discovery NEO er vores mest populære bløde kollektion.Den er udstyret med alle nyeste teknologier, som du kan forvente fra en moderne blød Trolley. Vi bruger stadig vores gennemtestede airFRAME chassis som gør Discovery NEO meget stabil og stærk ved denne lave vægt. At være på vej med EPIC DISCOVERY er også let. Med et veludstyret interiør, komplet med skillevæg og pakkeremme er det muligt at medbringe det hele. SpaceBOOST expander funktionen, på alle størrelser, giver dig ekstra plads, når du har brug for det. De to ydre lommer er perfekte til at pakke ting som du vil have let adgang til. En anden fantastisk funktion er vores nye DualLOWFAT 4X hjulsystem. De forsænkede hjul giver ekstra stabilitet og giver dig 10% mere pakkeplads. Dækket er lavet med en blød, men holdbar og super støjsvag belægning, og er understøttet af dobbelte, forseglede patronlejer for ekstra rulleevne og længere levetid. Alt dette pakket i et moderne og elegant design.® AIRFRAME™ Vi har altid lavet gode bløde Trolleyer. Efter flere års udvikling fandt vi Super-Light udført rigtigt! Udover at være letvægt, så skal en en blød Trolley være stiv og stærk, så vi udviklede airFRAME-chassiset. Den er udstyret med en letvægts ramme af en specialformet og skåret polypro- pylenplade kombineret med et stærkt wiresystem. DISCOVERY NEO kommer med 5 års garanti!
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.