Thule

Kuffert Thule Subterra 55 Cm
2.599 kr
Farve:
Mørk grøn
Levering 1-3 dage -
Fragt 0 kr
Dit køb støtter kræftforskning
NEYE-Fonden, som ejer alle NEYE butikker, donerer sit overskud til kræftforskning. Og sådan har det været siden 1977.
Produktbeskrivelse

Kuffert Thule Subterra 55 Cm

En slank og robust carry-on spinner komplet med kompressionspanel til at optimere rummeligheden og undgå krøllet tøj. Nem at håndtere takket være de ekstra store baghjul, som let glider hen over ujævnt terræn, og de mindre, indlejrede forhjul, som giver mere plads indvendigt. Nemt at pakke mere – adskil rent og snavset tøj, eller hold tøjet på plads med det indvendige kompressionspanel. Nem og ubesværet transport med de store, solide hjul og V-Tubing-teleskophåndtag. Konstruktionen absorberer stødpåvirkninger på rejsen pga. det robuste udvendige skelet og det formstøbte bagpanel af polycarbonat. Opfylder kravene til håndbagage hos de fleste flyselskaber. Stort opdelt rum gør det muligt at holde rent og snavset, vådt og tørt samt arbejde og fritid adskilt. Vandtætte materialer sikrer, at indholdet er godt beskyttet mod elementerne. Netlommen med lynlås giver hurtig adgang til nøgler, pung og andre små genstande. Indbygget lomme til id-kort gør det nemt at identificere tasken.

  • Mål / 55x35x23
  • Liter / 33
  • Vægt / 3.44
  • Materiale / Nylon
Varenummer: 15240523401
Stregkode: 0085854244060
Leverandør varenummer: 3203918
Leverandør information:
Levering & Returnering

Levering

Leveringstid 1-3 hverdage

Fri fragt over 499 kr. For medlemmer kun 399 kr.

blobid2.png Click & Collect – Afhent gratis i NEYE butik

 

Kundeservice

Kundeservice

Kan jeg returnere varer købt på webshoppen i en NEYE-butik?

Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.

Hvordan reklamerer jeg over min vare?

I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.

Kan jeg reservere en vare online?

Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.

Hvad gør jeg, hvis min vare er beskadiget ved modtagelse?

Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager. 
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.

Hvad gør jeg, hvis varen ikke er på lager i en NEYE-butik nær mig?

Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg har spørgsmål til en vare?

Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.

Får jeg en mail, så jeg kan se min bestilling?

Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.

Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.

Find nærmeste butik

Indtast dit postnummer og find din nærmeste NEYE-butik

w03_SpotComponentCTA_800x480_Rejseguide.jpg

Er du rejseklar?

For nogle, står ferien snart for døren, og hvad enten du mangler en kuffert til skiferien, de sydlige himmelstrøg, til de små børn eller andet, så har vi hos NEYE et bredt udvalg.

Vi har samlet en kuffert- og tilbehørsguide til enhver rejse. Derudover guider vi dig også igennem et udvalg af produkter, som hjælper til en sikker rejse.
Læs mere her

Med NEYE støtter du kræftforskning

Tak fordi du gør en forskel

Som kunde i NEYE er du med til at gøre en stor forskel, fordi vi donerer hele vores overskud til kræftforskning.

For os er den værdi og den meningsfuldhed, der ligger i at skabe overskud til så vigtigt et formål, det absolut bedste ved at arbejde i NEYE. Uanset hvilken funktion vi hver især har, kan man sige, at vi i virkeligheden er ansat til at skaffe penge til kræftforskning.