Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Haglöfs rygsæk Skuta er en delvist ventileret dags rygsæk med fokus på alsidighed. Denne rygsæk er perfekt til næsten hvor som helst: På stien, pisten eller cyklen, i byen eller til træning. Udstyret med lommeplads til alle dine småting, praktiske netlommer til alle fornødenheder og en behagelig rygplade. En del af vores nye sortiment med dagrygsække i genanvendte materialer: Fremstillet i holdbart genanvendt nylon ripstop stof. 100 % genanvendt primært stof: vejrbestandigt og meget holdbart. Elastisk frontlomme til let adgang til genstande såsom tøj. To strækbare sidelommer, der kan udvides, til vandflasker eller ekstra udstyr. Daisy-kæde til fastgørelse af vandrestave eller andet udendørs udstyr. Indvendigt vandblærerum til drikkesystem med adgang udefra og skulderremme med strækbar tilpasning til rør. Indvendig, hemmelig lomme. Delvist ventileret rygplade. Kompressionsremme i siden for at sikre indholdet. Justerbar brystrem, der giver bedre komfort, når du går. Justerbart og aftageligt hoftebælte. Håndtag i toppen, der er let at gribe fat i. Nøgleholdere. Overfladerne er imprægneret med DWR uden fluorocarbon: hjælper med at holde vand og smuds borte.
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.