Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Delseys 2-i-1 69 cm rejsetaske har sikkerheden i højsædet. Egoa rejsetasken er udstyret med Delseys patenterede SECURITECH® dobbelte sikkerhedslynlås. Denne specielle lynlås er 3 gange stærkere end normale lynlåse og mangedobler virkelig sikkerhedsniveauet, så uønsket adgang til taskens indhold er kraftigt reduceret. Man kan ikke sådan uden videre bryde igennem den dobbelte og meget stærke lynlås. For at sikre den endnu bedre, får man en TSA-kombinationshængelås med i købet, der kan låse de to lynlåsglidere sammen. TSA-lås er påkrævet ved indrejse til USA og Canada, og gør det muligt for sikkehedspersonalet i lufhavnen at tjekke bagagen uden at bryde låsen op og dermed beskadige denne. Kabinetasken kan anvendes både som en slags rygsæk med sine udtagelige skulderremme, eller som kabinekuffert med støjsvage twin-hjul. Der findes også 2 store bærehåndtag, så mulighederne er mange, når man skal bære denne taske. I bunden har den 2 beskyttere for yderligere forstærkning mod slidtage m.m. Derudover har den også anti-tilt fødder, så den ikke vælter så let. Hjørnerne er beskyttede med PVC. Egoa har 2 separate rum - et mindre rum i toppen, der let kan tilgås ved centerlynlåsen samt et hovedrum, der åbnes bredt op med lynlås hele vejen rundt. I hovedrummet er der stropper, så bagagen holdes godt på plads. Indvendigt er kufferten udstyret med en speciel forstærningsanordning, der smart klikes sammen og sørger for, at bagagen står rankt og fast, når bagagen er udfoldet. Når den derimod skal stilles væk under sengen eller ind i skabet, kan den let klapes sammen igen og fylder dermed ingenting. Indvendigt finder du en lille lomme og en adressemærkat. Der ydes 3 års verdensgaranti på produktionsfejl.
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.