Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Montmartre Air 2.0 er 100% produceret af rPET et materiale produceret helt af genanvendte plastflasker til drikkevand. Denne kabine kuffert indeholder det, der svarer til 26 genanvendte flasker. Rejs ansvarligt, uanset hvor du går! Montmartre Air 2.0 har er også udstyret med en indlejret TSA-kombinationslås for ekstra sikkerhed. Du kan indstille den med din egen personlige kode, samtidig med at Transportation Security Administration (TSA) kan kontrollere din bagage uden at beskadige den ved hjælp af en speciel nøgle. Lynlåsgliderne klikker diskret ind i låsen, og er derved mindre udsat for afrivning i transit. Du finder både komfortable top- og sidehåndtag på denne kabinekuffert, og den er tilmed ekspanderbar (3 cm). Endelig har du en stor lynlåslukket frontlomme til det, du skal have let adgang til på farten. De dobbelte støjsvage spinnerhjul, gør det let og ubesværet at svæve igennem lufthavnen, de er designet til udsøgt manøvring. Indvendigt er kufferten naturligvis fuldt foret i et lækket og udtageligt vaskbart (30°) foer, praktisk og særdeles hygiejnisk. Der findes et hovedrum med 2 justerbare remme, så du kan holde godt styr på dine ejendele, en aflang lomme i siden til alle småtingene og et lynlåsaflukket rum i låget.Vælger du en Delsey Montmartre Air 2.0 får du et sobert stilrent og elegant design. Der ydes 5 års verdensgaranti på dette produkt.Note: Det fysiske produkt kan variere i forhold til billeder f.eks. foer m.m.
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.