Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Det er vores mål, at børn skal få en følelse af magi, når de køber deres første skoletaske. Ud over figurer, mønstre og farver, har rygsækkene førsteklasses bærekomfort med solid polstring, anatomisk formet rygstiver og vægtfordeling. Rygsækken er udstyret med integreret regnslag i låget, en praktisk vandtæt madpakkelomme inde i rygsækken, og mange forskellige buttons, som kan placeres flere steder på rygsækken. Classic 22 har plads til alt, du har brug for i skolehverdagen og er designet til at holde vægten ind til ryggen. Classic 22 er spækket med funktioner som gør skoletasken praktisk og komfortabel at bære for barnet, og oveni er motiverne magiske. Overblik over skoletaskens funktioner: Topstrammere på skulderremme for bedre tilpasning. Solide polstringer i ryg og på skulderremme. Brystrem og hoftebælte. Bæresystemet overfører vægten til hoftekammen. Anatomisk udformet ryg. Udvendige rum til drikkeflaske, paraply ect. Reflekser på alle sider, i alt 14 stk. Regnslag i låget er inkluderet. Vandtæt madkasselomme inde i tasken. God luftgennemstrømning i ryggen. Lomme til laptop og/eller tablet. Praktisk nøgleringholder i frontlommen. Vendbar frontlomme for et mere simpelt udseende. Buttons. Vandafvisende materiale. ”Denne rygsæk skiller sig ud. Den har egentlig alt.” Bedst i test, Dagbladet 06.08.2019. Classic 22 blev også tildelt Innovationsprisen for Ergonomi i 2019 af det tyske Institut for Sundhed og Ergonomi (IGR – Institut für Gesundheit und Ergonomie).
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.