Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Skuldertaske Cnnct F Pouch er ikke bare en taske, det er en intelligent løsning til din daglige opbevaring af værdigenstande. Denne elegante skuldertaske kombinerer form og funktion på en måde, der gør den til et uundværligt tilbehør til enhver situation. Med sit slanke design og kompakte størrelse er denne mini-pungtaske den perfekte ledsager til dem, der ønsker at rejse let uden at gå på kompromis med opbevaringspladsen. Selvom den er lille, byder den stadig på rigelig plads til dine essentielle ejendele takket være dens hovedrum med en lynlåslomme indvendigt. Her kan du sikkert opbevare dine nøgler, penge, kreditkort og andre værdigenstande, alt sammen på en organiseret og tilgængelig måde. Denne taske er også designet med din komfort i tankerne. Den justerbare bærerem gør det muligt for dig at tilpasse længden, så du kan bære den på den mest behagelige måde, uanset om det er over skulderen eller på tværs af kroppen. Dette gør den ideel til lange dage på farten eller rejser, hvor du ønsker at holde dine hænder frie. Med sine praktiske kortslots behøver du aldrig mere at rode rundt i din taske for at finde dine betalingskort eller ID. De er nemt tilgængelige og sikkert opbevaret, så du altid har dem lige ved hånden.
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.