Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
Dette skoletaskesæt indeholder Nielsen skoletasken, et beskyttende regnslag, der skifter farver når det blir vådt, en gymnastikpose og et penalhus med CE-certificeret indhold. Nielsen skoletasken er en kvalitets skoletaske med et justerbart højde system, der sikrer optimal pasform til det enkelte barn. Den leveres med et aftageligt hoftebælte, stabil bundpanel og skjulte lommer med adgang bag låget og ved sidepanelet. Tasken har magnetlukning, der er let at bruge med den ene hånd, god organisering til bøger som optimalt set skal placeres tættest på ryggen samt tablet lomme med polstret beskyttelse. Justerbar højde vejledning: Flyt skulder strop systemet til den position, der passer til barnets højde, inden du sætter den på barnet. Den optimale pasform sættes når toppen af ??skoletasken følger skulderlinjen, mens hoftebæltet hviler oven på barnets hofteben. Se hvordan du spænder tasken på et barn her: https://youtu.be/vPaTAW3m7jo. Se flere af taskens funktioner her: https://youtu.be/7fjpVftm4Lc. Specifikationer: Polstret rygpanel med justerbart højdesystem. Justerbart brystrem til optimal fordeling af vægten. Hoftebælte der sikrer overførsel af vægt fra skulder til hofter. Bæltet kan fjernes på dage med lav belastningsvægt. Sidelomme der passer til en vandflaske. Stabil bund, der løfter tasken op fra snavs og små vandpytter. Magnet trykknap, der er enkel for et barn at bruge, selv ved hjælp af en hånd. Rummelig frontlomme velegnet til en dags frokost og frugt. Sidelomme til små værdigenstande med lynlåsadgang fra bagsiden. Stort hovedrum med polstret lomme til bærbar computer og tablet, en elastisk rem, der sikrer at belastningsvægten fra tunge bøger holdes bagpå og en aftagelig polstret skillevæg, der letter organisering på lange dage.
Ja, du kan sagtens returnere varer, du har købt på neye.dk. Du kan bytte og returnere alle varer købt på webshoppen indenfor 30 dage – husk blot at medbringe din ordrebekræftelse, enten udprintet eller på mobilen, når du returnerer i butik.
I tilfælde af en reklamation bedes du henvende dig i en af vores butikker med din bon eller ordrebekræftelse. Personalet i butikken vil vurdere, om der er tale om produktionsfejl, der hører under den 2-årige reklamationsret. Hvis den gør, opretter de en reklamation. Reklamationer håndteres inden for rimelig tid, og det vil være butikken, der holder dig orienteret. Sagen kan blive løst med reparation, ombytning, afslag i prisen eller udbetaling af købsprisen, afhængig af den konkrete situation.
Nej, man kan ikke reservere en vare online.
Man kan i stedet tjekke om varen er på lager i en butik, så skal man være velkommen til at ringe til butikken og bede dem lægge varen til side til dig.
Hvis varen er defekt eller mangelfuld ved modtagelse, skal du henvende dig i en butik eller kontakte kundeservice hurtigst muligt efter modtagelse.
Butikken kan ombytte din vare, såfremt de har den på lager.
Kundeservice kan undersøge om, der kan sendes en ny vare fra vores lager.
Du kan ved at trykke "Find varen i butik" se, hvilke butikker, som har varen på lager.
Vores lagersystem tillader ikke, at vi sender/flytter varer fra en butik til en anden. Varen skal derfor enten købes i den fysiske butik eller købes online.
Husk altid at ringe forinden, så du er sikker på varen er på lager og lagt til side til dig.
Hvis du har spørgsmål til en eller flere varer på neye.dk, skal du være velkommen til at skrive en mail til kundeservice@neye.dk.
For at være behjælpelige med en specifik vare skal vi bruge et varenummer - det finder du under produktbeskrivelsen.
Ja, når du har lagt din ordre vil du med det samme få en mail, som tak for din bestilling. Først, når din pakke er afsendt fra vores lager vil vi sende din endelige ordrebekræftelse. Kort tid efter vil du modtage en mail med et track&trace link, så du kan følge pakkens rejse. Hvis du ikke har modtaget en mail fra os, kan mailen være endt i dit spamfilter eller du kan have tastet din mailadresse forkert.
Man er altid velkommen til at skrive til kundeservice på kundeservice@neye.dk, så kan vi sende din ordrebekræftelse eller track&trace mail igen.