• Gratis afhentning i butik
  • Returner i butik
  • Fragt fra 29,-
  • Gratis levering på køb fra 499,-
 

Din indkøbskurv er tom.

Retur og betaling

30 dages fortrydelsesret

Når du handler på www.neye.dk, har du 30 dages fortrydelsesret. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men som leveres enkeltvis eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.

 

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

 

På nogle varer er der ikke fortrydelsesret eller man kan miste sin fortrydelsesret.  Vi giver besked i ordrebekræftelsen, hvis der er varer, hvor fortrydelsesretten ikke gælder, fx på grund af varens art eller hvor du kan fortabe din fortrydelsesret ved at bryde plomberinger.

 

Produkter fra mærket Juhldal er ikke omfattet af NEYE’s 30 dages fortrydelsesret.

 

Returnering

Hvis du fortryder dit køb, kan du returnere din vare i din lokale NEYE butik  - HUSK udprintet ordrebekræftelse.
Du kan også vælge at sende din vare retur til vores webshop via nedenstående adresse:

 

NEYE Webshop
Hørsvinget 1-3 
2630 Taastrup
Att. Webretur

 

Bemærk: Ved returnering til vores webshop skal du medsende din ordrebekræftelse, samt udfylde den returformular, der var vedlagt i din pakke.
Har du mistet din returseddel, kan du finde en ny her:

Returseddel

 

Returnering af varer købt på www.neye.dk i en af NEYE’s butikker, skal ske inden for 30 dage fra modtagelsesdatoen. Du kan ikke bytte varer, som reelt set er taget i brug eller hvis prismærkerne er klippet af.

 

Ved tilbagelevering skal du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track&trace-nummer. Vi anbefaler, at du sender din vare som pakkepost, da brevforsendelser ikke kan spores.

 

NEYE refunderer ikke de fragtomkostninger, der er forbundet med returneringen. Dine returneringsomkostninger vil alt efter leverandør og størrelse på pakken, ca. ligge mellem 50-150 kr.

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.

Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med, evt. modregnet kortgebyr. Beløbet tilbageføres til det betalingskort, du brugte ved købet. Vær venligst opmærksom på, at der kan gå noget tid, inden beløbet er tilgængeligt på din konto. Dette afhænger a,f hvilket kreditkort du benytter, samt hvilken bank du bruger.

 

BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

  • Du reelt har taget varen i brug.
    • En vare betegnes som brugt, når prismærker/labels er taget af varen, tilbehør til varen mangler etc.
    • Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
    • Du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt for, at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
    • Du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm

 

Varer, der betegnes som brugt, beskadiget eller håndtereret på anden måde, end det var nødvendigt for, at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på, kan KUN returneres direkte til NEYE’s webshop.

 

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Når levering er sket, skal du straks undersøge, om varen svarer til det du har bestilt. Er forsendelsen beskadiget ved modtagelse eller svarer den modtagne vare ikke til den afgivne bestilling, beder NEYE dig straks give besked herom til NEYE’s kundeservice på kundeservice@neye.dk.

 

Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Ved afgørelsen af, om der er fejl og mangler ved varen, finder købeloven anvendelse, hvorfor forhold som varens normale levetid, fejl opstået på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse, almindeligt slid m.v. kan indebære, at der ikke er tale om en mangel.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig og inden for 2 måneder, efter fejlen blev opdaget.

 

 

Du kan enten reklamere over din vare ved at henvende dig i en af vores butikker, husk blot at medbringe din kvittering eller udprintede ordrebekræftelse.

 

Du har også mulighed for at sende din vare til vores webshop via nedenstående adresse:

 

NEYE Webshop
Hørsvinget 1-3 
2630 Taastrup
Att. Reklamationer

 

Bemærk: Ved returnering til vores webshop skal du medsende din ordrebekræftelse, samt udfylde den returformular, der var vedlagt i din pakke.
Har du mistet din returseddel, kan du finde en ny her:
Returseddel

 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige returomkostninger for at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 99 kr. for undersøgelse af varen.

 

Husk, at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkosninger samt evt. track&trace-nummer.

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

 

 

 Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om, hvordan du håndtere din reklamation, er du altid velkommen til at kontakte NEYE via mail til kundeservice@neye.dk eller på 3369282 alle hverdage fra kl. 10:00 – 15:00.

 

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

 

 

Sikker betaling

Du kan betale med følgende kreditkort:
Dankort, VISA/Dankort, VISA udenlandsk, VISA Electron, EURO/Mastercard, Debit Mastercard, JCB, Maestro og Diners dansk/udenlandsk. Du kan også betale via MobilePay og ViaBill. Læs mere om ViaBill her.

 

Det betalingskort, du anvender, skal være dit. Alle kredit-/betalingskortindehavere er genstand for validering, kontrol og godkendelse fra kortudstederen. Hvis udstederen af dit betalingskort afviser betaling, vil NEYE ikke være ansvarlig for eventuelle forsinkelser eller manglende levering af din ordre. I tilfælde af, at dit korts godkendelse og validering bortfalder, forbeholder NEYE sig ret til at annullere din ordre.

 

Ved at indsende en ordre til NEYE via www.neye.dk garanterer du, at oplysningerne vedrørende betaling af din ordre er gyldige og korrekte. Når din bestilling er accepteret og behandlet af NEYE, vil betaling ske og du har hermed givet din tilladelse til, at NEYE kan foretage den betalingskontrol, som NEYE måtte finde passende. Betaling bliver fratrukket din konto, når din vare afsendes fra NEYEs webshop.

 

Kommunikation mellem betalingssystem og kortindehaver foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Krypteringen sikrer, at ingen kan aflytte eller kopiere kortinformationer. Transmissionen er godkendt af PBS/Nets. Når du befinder dig i en sikker zone, vises der i dit browservindue, et lille "Secure Server"-ikon. I Internet Explorer og Firefox er dette lille ikon en lukket hængelås.